dimecres, d’agost 04, 2010

DIARI DE BITÀCORA: DIA 3


Ha vingut el show a la Casa Murada en aquest tercer dia de feina; senyores i senyors, amb tots vostès...David Maymó!!! El nostre vell bateria i amic ha vingut a posar el seu granet de sorra en una col·laboració magnífica que ens ha encantat a tots els presents. Però el que volia destacar de la seua visita, més enllà de l'antològica sortida nocturna que va protagonitzar amb Miguel Ángel i un servidor d'al·lucinats espectadors, és l'anècdota que ens va relatar al migdia abans de dinar.
David, dirigint-se a mi, em va explicar com ara fa unes setmanes anava passejant amb el cotxe per un poble de les nostres terres (no donarem més detalls del lloc i data) quan de sobte es va creuar amb una noia a qui no coneixia de res i la mirada d'ella per uns moments també va caçar els ulls del nostre protagonista. Un cop passada de llarg, a David no se li va ocòrrer una altra cosa que girar el cotxe, dirigir-se cap a la noia, parar, baixar i còrrer cap a ella.

- Perdona, et conec?- preguntà ella.

- No -respòn Maymó- però és que m'ha passat una cosa molt extranya quan t'he vist. Potser no em creguis, però és que resulta que tinc un amic que composa cançons i que va fer una que es deia "Desencontres en primera fase" que parla del fet de com deixem escapar moltes possibles històries d'amor al llarg del dia quan es creuen mirades entre dos desconeguts i continuem caminant sense mirar enrera per veure si ella o ell es torna a girar com nosaltres faríem. Simplement t'he vist i he cregut que tenia que fer-t'ho saber i dir-te que m'has agradat des del mateix moment que t'he vist per a que no em passi el que els hi passa als personatges de la cançó i perdre l'oportunitat de coneixer-te.

Sincerament em vaig quedar glaçat al sentir aquest relat. No desvetllaré com acaba la història per a no fer més pública la vida sentimental de David en aquest blog, però sincerament em va semblar meravellòs que utilitzés una cançó pròpia per a arribar a conquerir a una noia. Gràcies David, per escoltar també les lletres de les cançons, aquestes gran oblidades tantes i tantes vegades en aquest món musical que ens envolta. I gràcies, sobretot, per fer-te teu aquest tema: des d'ara mateix te'l regalo.

2 comentaris:

carmen ha dit...

Qué és una sortida nocturna antològica?? Espero que no doni a tots per fer lo de la cançó...Encara tindré que anar a vigilar-vos. Ja,ja, ja..

Albert ha dit...

Sembla mentida que no mos conegues Carmen...antològica vol dir amb anècdotes i coses per explicar tota una vida d'ara en endavant, però tot fa referència a David. Miguel Ángel i jo només ens vam dedicar a arreglar el món durant tota la nit